onsdag 5. desember 2012

Adventskalender del tre!

Hohoho, del tre av denne episke reisen vi har lagt ut på, i år igjen. Navnet på denne filmen ligner på navnet på den greia som henger midt på bildet her. Om det var til noen som helst hjelp. Sikkert ikke. In other news, så får vi håpe at de hjemmelagde sjokoladeblomstene smaker godt, straks klare til å ta ut av kjøleskapet. Som vanlig skriver dere i kommentarfeltet om dere vil komme med konstruktiv kritikk, hatmeldinger, elskmeldinger eller bare har lyst til å skravle. Og ikke har facebook vel og merke. Kertuun sin facebookside er forøvrig. www.pst.facebook.com. kertuun.facebook var visst tatt av en snurrig skrue fra Yemen. Men morsom han også altså. Klemz!Bokstav 4

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er så vanskelig. Er det bare filmplakater eller er det scener fra filmer også?

Hilsen,


Anonym ( De gav meg dette kule navnet uten at jeg trengte å gjøre noe som helst...)

K sa...

Vanskelig? Ja, det er selvfølgelig lett å si at det er vanskelig når du sitter på den siden av bordet. Filmen er norsk. Og det uformelige i midten som skulle være "hintet" er et Jernanker. No. Får det fan være nok hint. På denne filmen i hvert fall. De? Hvem de? Er vi liksom med i the Matrix no?

Anonym sa...

Haha, det er jo ikke jeg som er anomym, det er jo en som er anomym! Men nå er det jeg. Er det noe system, noen knagger man kanhenge ting på so to speak? For dette var knall vanskelig ja. Jeg krever en knagg!