lørdag 31. desember 2011

Vinner av Yulekalender 2011!!!

Ja, da er den endelig her; kåringen av vinneren av Kertuun-julekalenderen 2011! Nå er dere spente kan jeg tenke meg?! Først et lite fyrverkeri:
Så kan jeg fortelle at det er mer enn en (1) vinner i år!! (The Horror!) Her er et Google-bilde du får opp om du googler en av vinnerene våre:
Men det skal dere ha, alle sammen, dere har vært en standhaftig gjeng, akkurat som tinnsoldaten! Noen av årets filmer var lette
noen var verre
noen var beint ut umulige (var det noen som klarte denne?)

her er en til vinner (altså et bilde om man søker på navnet på google)

og vet dere hva?! det er ikke bare to (2) vinnere!!! Det er fem! (så vidt eg har fått med meg...) Her er resten:


I shit u not! Det er dette som kommer opp når man søker på navna deres! Men så dere får det svart på internetthvitt, dette er vinnerne av Kertuuns julekalender 2011:
Kier, Johannes, Even, Ev-en og Sunniva (og Ann-Karin?)
Og løsningpirresettningen var selvsagt Not every gift is a blessing! Her er en trailer:
mmm, hva gjenstår da? Jo, premien! Alle får en øl påspandert på seg ved neste korsevei!!! Jeeei! Her er så glad kertuunbootene ble når vi så at alle hadde rett!

Ingen kommentarer: