torsdag 24. desember 2009

Julekalenderens Vinnere!



















Da var kertuuns julekalender over for i år, og her er årets vinnere. (Vi tok bare med de fem øverste plasseringene grunnet bl.a. plassmangel på vinnerbildet) Dere får lete og se om dere ser noen som ligner på dere og for ordens skyld så kommer listen her, m plassering i parantes...

Even J (1)
Kier (2)
Johannes (3)
Even L og Marit (4)
Ann Karin og Sunniva (5)

Gratulerer til alle sammen, premier er straks på vei, og kanskje trøstepremier også... Og premien til Fjorårets vinner også. Tusen takk for deltagelsen, it`s been a ride, en ære og moro. God Jul godtfolk! Mvh Kertuunrobot 1 og 2

11 kommentarer:

ottAr sa...

truly, truly, its been a ride! takk for deltagelse, kommentarer og whatnots! seieren var forjent, og det var sannelig de andre plassene og! tusen takk alle sammen og en fortsatt fortreffeig jul!

Ev-En sa...

På the usual kertuunsbildet, minna fremstemann farlig om meg. Bevisst?

kier sa...

so close!

ottAr sa...

tøysegutten! fremstemannen er deg! og de andre er de andre!

Anonym sa...

takk for strålende julekalender, gleder meg til nesteår. kanskje dere kan kjøre igang en vanlig kalender-kalender igjennom hele 2010? jeg lover å henge med..

Får si meg fornøyd med tredjeplassen. Grattis til Even-steven. Hadde kanskje gjort seg med en fasit?

Johannes
G-jul!

Ev-En sa...

Takk for da, Johannes. Fasiten er lagt ut før vinnerlista, den. Tøyseguten!

Ev-En sa...

Og O2 & K, eg tar da som ein homage te meg at dåke brukte Usual Suspects.

ottAr sa...

but of course! kunne jo ikke bruke en anna film!

kier sa...

hvilke filmer var mest misset?

ottAr sa...

bare even som klarte sunset bvd...blvd...bud...gaten. om ikke de klarte den?! har ikkje fasit foran meg

kier sa...

eg og klarte den!!!! recount!!(?)